REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
firma
Pokaż firmę
Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni
Pomorska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bydgoszczyfirma
Pokaż firmę
Pomorska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Bydgoszczy
Bydgoszcz, Zaświat 32
firma
Pokaż firmę
Zachodniopomorski Uniwersytet Techniczny w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
Zakład Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach
firma
Pokaż firmę
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu
firma
Pokaż firmę
Kuchnie w Warszawie – AMS Meble
Warszawa, AMS-Warszawa | Meble - Kuchnie
firma
Pokaż firmę
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
firma
Pokaż firmę
DepiLab Depilacja laserowa w Szczecinie
Szczecin, Głowackiego 17/LU9
firma
Pokaż firmę
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
firma
Pokaż firmę
Centralny Ośrodek Sportu w Giżycku
firma
Pokaż firmę
Miejski Zarząd Dróg w Toruniu
firma
Pokaż firmę
Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
firma
Pokaż firmę
Antrum - Centrum Medyczne w Bytomiu
Bytom, Olimpijska 5
firma
Pokaż firmę
BlueMed - poradnia psychologiczna w Toruniu
Toruń, Szosa Chełmińska 166/3
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Nowe marki i powiększone salony outletowe w centrach FACTORY w Polsce
Zarządzane przez NEINVER Outlety FACTORY w Polsce, zyskują na dynamice, dzięki niedawnym debiutom sklepów oraz znacznemu zwiększeniu powierzchni sprzedaży ze strony długoletnich partnerów. Najnowsze zmiany w portfelu marek obejmują prawie 2200 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej.
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfieldartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfield
– Budowanie magazynów na terenach poprzemysłowych jest trudniejsze i bardziej skomplikowane. Pochłania dodatkowy czas i pieniądze. Jednak tam, gdzie brakuje ziemi, wykorzystanie gruntów typu brownfield okazuje się doskonałą alternatywą dla deweloperów. Jednocześnie jest to działanie zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju i wspierające rewitalizację miast – twierdzą Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych, Newmark Polska, oraz Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska.
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfieldartykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej magazynów w Polsce powstaje na terenach typu brownfield
– Budowanie magazynów na terenach poprzemysłowych jest trudniejsze i bardziej skomplikowane. Pochłania dodatkowy czas i pieniądze. Jednak tam, gdzie brakuje ziemi, wykorzystanie gruntów typu brownfield okazuje się doskonałą alternatywą dla deweloperów. Jednocześnie jest to działanie zgodne z duchem zrównoważonego rozwoju i wspierające rewitalizację miast – twierdzą Jakub Kurek, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Magazynowych, Newmark Polska, oraz Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionalny w Newmark Polska.
Centrum handlowo-rozrywkowe Forum Gliwice czeka wiele zmianartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Forum Gliwice czeka wiele zmian
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku CH Forum Gliwice, jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Śląsku, zanotowało znaczący wzrost liczby odwiedzających – footfall wzrósł niemal o 10 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2022 roku. Dodatkowo, obroty osiągnęły poziom 17 proc. wyższy niż w tym samym okresie roku ubiegłego.
Trendy na rynku retail oczami ekspertów MVGMartykuł
Pokaż artykuł
Trendy na rynku retail oczami ekspertów MVGM
Rynek nieruchomości handlowych nieustannie ewoluuje pod wpływem zmieniających się preferencji klientów oraz sytuacji w otoczeniu ekonomicznym i prawnym. Obecnie jesteśmy świadkami wieloaspektowej transformacji, która definiuje na nowo przyszłość całego sektora retail. Zwrot konsumentów ku obiektom handlowym znajdującym się blisko miejsca zamieszkania, wciąż silne ich przywiązanie do tradycyjnych form zakupów, a także postępująca zielona transformacja to główne czynniki determinujące perspektywy rozwoju galerii handlowych i centrów convenience – wskazują eksperci MVGM, wiodącego na polskim rynku zarządcy nieruchomości.
REKLAMA